maandag 30 september 2013

Herfst

Stippen...


Goedemorgen allemaal.
Vandaag gaat weer een nieuwe uitdaging van start bij
Creative Cutting Challenges
De opdracht is maak een creatie met
Stippen...
Dit keer heb ik me laten inspireren door de herfst.
Deze week heb ik weer eens heerlijk kunnen bloemschikken.
Het was al weer een tijdje geleden, dus heb ik me
 lekker kunnen uitleven met al dat prachtig herfstmateriaal.
Scrol even naar beneden dan kun je mijn creaties bekijken.

Nu mijn kaartje.
Frizzie Tilda heb ik ingekleurd met copics.
De nieuwe papierlijn van Bo Bunny (Autumn Song Collection) gebruikt.
Stansen:
Go-kreate: basiskaart
X-cut: achtergrond mal
Tim Holtz: Postage
Sizzixs: Paddenstoel
Marianne design: klimoprank en boom
Cuttlebug: groot herfstblad
Memorybox: letters herfst
Nellie Snellen: bladpons

Vilt materiaal en lint laatst gekocht bij een ontzettend leuke winkel 
das Depot met allemaal  heel mooi deco materiaal.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Stamp and Create ( Fall / My favorite things)
My favorite things: Paper Autumn Song collection
Mushroom and Leaf die cuts

Simply Magnolia ( Die cuts / Punches )


Mijn herfstcreaties...




Dank je wel voor al jullie lieve en medelevende reacties 
op mijn vorige blogbericht.
Fijne dag nog
Groetjes Maria


18 opmerkingen :

  1. Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende kaarten van jou! echt weer een toppertje heb je gemaakt en zo lief!! En je herfst tafereeltjes zijn prachtig!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie dingen heb je gemaakt.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend gave kaart Maria..... zulke mooie details weer.
    Prachtig herfsttafereel!!!
    Fijne dag....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal het er gezellig uit zien bij jou thuis met al die mooie herfststukken, vind die "boom" met die hangende mandjes zoooo leuk, zijn net kleine schommeltjes!!
    En wat een gezellige kaart, leuk dat vilten randje en die tekst op dat grote herfstblad!
    Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maria, ik heb je vorige kaart mis gelopen. Nog even snel terug gekeken. Prachtige kaart ook. En wat erg dat een collega van je is overleden! Dat was vast niet makkelijke om dit te vertellen aan de klas! Jeetje! Sterkte hier nog mee.
    Maar wat een super mooie herfstkaart!!! Woooww wat veel moois op te zien en prachtig ingekleurd zeg!
    Je bloemstukken zijn ook al zo prachtig, wat een creativiteit! Zit er in jou, petje af. Vooral het laatste bloemstuk vind ik werkelijk prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria,

    Wat een geweldige herfstcreaties heb je gemaakt! Je kaart is ook prachtig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria,
    Als dit geen herfst is op je blog!!! Geweldig allemaal en een schitterende herfst kaart!
    We krijgen weer inspiratie bij je, en wat ben je creatief geweest!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW ! Wat heb je een prachtige dingen gemaakt , Maria ! En alles in het teken van de herfst. Ik houd heel erg van de herfst ; vooral de kleuren. Je kaart vind ik geweldig !! Fijne dag. xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen laat je ons zien Maria, heerlijk met een kaart in de weer geweest en leuke herfstcreaties gemaakt. Het ziet er allemaal prachtig uit Maria, en wat boffen we toch met het heerlijke weer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige herfstkaart. Mooi ingekleurd ook.
    Prachtige herfstcreaties heb je ook gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh.. Gezellige herfst sfeer bij jou thuis!! Knap hoor..
    En je kaartje vind ik super!!!

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend allemaal Maria, ik vind het super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Maria,

    Je kaart vind ik super mooi in al die herfst kleuren ziet er zo gezellig uit en je herfst creaties vind ik ook super mooi vooral die onderste creatie wat is dat leuk is dat een standaard of zo met een krans er op die je zelf kan versieren ik vind dat zo leuk met de kerst kan je daar weer iets heel anders mee maken ik hou daar wel van.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Maria,
    Prachtige herfstkaart heb je gemaakt maar die bloemstukken die zijn super mooi!!!!
    groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie herfstkaart!!! Wouw wat veel moois op te zien
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !