zaterdag 7 september 2013

I will love you always



I will love you always.....



Dit keer een Criss-Cross card gemaakt voor een bruidspaar.
Stempels: Vintage Bridal couple en Royal Rippling fountain
(something new)
uit de collectie Special Moments van Magnolia gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell - Prisma en Derwent.


Altijd leuk om op een trouwkaart veel harten te gebruiken.
De insteekkaart beplakt me Magnolia papier en
het hart So Wrapped Lovely (something old)


Ingrediënten:
Snijmallen:
 Doohickeys - So Wrapped Lovely
Marianne design: Swirl en harten
Ek-succes: harten pons
Nestabilitie: ovals

Dit kaartje doet mee met de challenge van:

Binnenkort weer een leuk nieuwtje op mijn blog.

Fijn weekend Maria




10 opmerkingen :

  1. Prachtige kaart.Mooi model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absolutly beautiful, love the colors and details
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige criss cross kaart, jij bent flink op dreef hoor, ik zie steeds heel veel moois voorbij komen hier. TOp.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet nog iets, ja goed gezien "gelijk" dat hartjes malletje op mijn kaart. Zo leuk!
      Binnenkort ga ik de andere spulletjes gebruiken hoor.
      Groetjes !!!

      Verwijderen
  4. Wauw schitterend Maria, wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hoe je dit kaartje in elkaar hebt gestoken Maria, mooi werk. Wat zou je nieuwtje toch kunnen zijn???

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria !! Wat een prachtige kaart .... Leuk dat je meedoet bij TFM. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje zeg, en wat leuk dat je met ons meedoet met TFMC, ik wens je veel geluk, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !