donderdag 5 september 2013

Felicitatie 60 jaar


60 jaar !


Hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor de vele leuke reacties
 die ik op mijn vorige kaart mocht ontvangen.
Ik ben weer eens aan de slag gegaan met de mooie
stempel van Noor "de roos".
Dit keer eens voor Kraft gekozen in combinatie met oranje.

Ingrediënten:
Stempel Noor: 6410/004
Deze ingekleurd met Derwent en Prisma PC.
Mallen Noor: 6002/0147- 6002/0134 - vlinder
Vierkant label Noor: 6002/0145 + stempel Hieperdepiep
Cijfers : Sizzixs
Label en takjes: Marianne design
Bloem: Crealies

Op de labels heb ik een stempel van Unique gebruikt een 
geweldige stempel vind ik zelf.

Deze kaart doet mee met de challenge van:

Groetjes Maria




8 opmerkingen :

  1. Dat ziet er weer heel mooi uitgewerkt uit Maria.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria,
    Prachtig zoals je de Noor stempel met de roos hebt gecombineerd met craft en oranje! Dank je wel voor deze prachtige inzending bij
    de challenge van Scr@p-Cards en veel succes!
    Groetjes van DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart , Maria !! Sorry dat ik al even niet hier ben geweest .... De combinatie van kraft en oranje is super ! En de roos prachtig ingekleurd. Ik kom gauw weer eens terug hoor. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje
    Liefs en een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Maria, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heel mooi het oranje met kraft.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria, wat een mooie kaart zeg en dan zo de kleuren bij elkaar geweldig mooi.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !