dinsdag 10 september 2013

Nieuws


Nieuws !!!


Vandaag laat ik jullie mijn eerste kaartje zien,
als designer voor het blog



Hartstikke leuk dat ik gevraagd ben door de dames
 van dit blog, om hun team een tijdje te komen versterken.
Vandaag gaat de volgende challenge van start. 
Maak een kaart aan de hand van onderstaande sketch.


Saturated Canary "Hand Me Downs"
heb ik in deze sketch verwerkt.


Gebruikte kleurpotloden:
Gezicht: Faber Castell: Light Flesh - Cinnamon
Kleding: Prisma PC 1072 - 1074 - 1030

Snijmallen:
Tim Holtz: Distressed Doily
Noor: Bloem 6003/0024
Memorybox: Bloemenrand
Crealies: Label

De randen van de kaart heb ik bewerkt met het super mooie spul
Shabby white embossing enamel, vermengd met embossingpoeder pink.

De komende periode zullen jullie regelmatig 
een kaartje voor dit blog voorbij zien komen.

Dit kaartje laat ik mee doen  met de challenge:


Nog een nieuwtje !
Ik sta in de top 3 bij


met dit kaartje

Zo dit was mijn extra lange berichtje.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Fijne dag !
Groetjes Maria.




13 opmerkingen :

  1. wat leuk dat je ook in dit team zit.
    en ik sta er niets van te kijken dat je in de top 3 zit met je magnolia ijs die was zo mooi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en je top3 plaats is echt verdiend met je mooie ijsjeskaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Maria! Met je top 3 kaartje en je nieuwe DT! Je hebt het beide verdient.
    Ook dit kaartje is weer erg leuk.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Maria met je DT plaats echt toppie.Mooi kaartje heb je als voorbeeld gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je plekje in het DT-team top, ik dacht al dat het zoiets zou zijn...En ja die ijscoupe verdiend ook een plaats in de top 3. Ik zou het bijna vergeten je kaartje is ook prachtig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kaart Maria, ik vind hem helemaal super, een topkaartje weer en dat is ook je kaartje die in de top 3 is beland, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooi kaartje!!! En wat gaaf dat je een DT-member bent, wat een eer!
    Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker zoet kaartje! Mooi gekleurd!
    Welkom bij het DT!
    Geniet van je avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super sweet card and great colouring...thanks for sharing with us at Saturated Canary Challenges....hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Maria en geweldig gekleurd, geen wonder dat je gevraagd bent voor Kleuren met Potloden! Ook nog van harte met je top 3, ook dat was een schitterende creatie!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer schitterend Maria!!! Super dat je ons komt versterken bij Kleuren met Potloden; Welkom!!!
    Proficiat met je top 3 plekje.... nog zo'n schitterende creatie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende kaart Maria, ik vind hem prachtig, een topkaartje weer en dat is ook je kaartje die in de top 3 is beland, super.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart maria.
    Hartstikke leuk dat je ons komt versterken bij Kleuren met Potloden!
    En proficiat met je 3e plekkie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !