zondag 6 oktober 2013

Gilet card


Gilet card



 Vandaag een mannenkaart gemaakt met het patroon van
Mannenkaarten blijven toch lastig,
maar deze, al zeg ik het zelf is wel mooi gelukt.
Het overhemd heb ik bewerkt met een embossingfolder
en het gilet gemaakt van designpapier.


Overige ingrediënten:

Memorybox: Cijfers 70
Noor: Gesp
Bloemen en plakparels uit eigen voorraad.
Deze kaart doet mee met de challenge van:

Ula heeft een mooi watermerkje voor mij gemaakt.
Op haar blog staan er nog veel meer.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Groetjes Maria



9 opmerkingen :

  1. Helemaal een kaartje naar mijn hart! Beeldschoon gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die super gaaf zeg!!! Erg mooi!
    Een gezellige dag vandaag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria,

    Ja, mannenkaarten blijven lastig, maar deze is wel heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een giletje. Mooie kleuren ook.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, een jasje had ik al eens eerder gezien maar deze vind ik veeeeel leuker en mooier.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gelukt Maria, een leuke mannekaart zo met het giletje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannen kaart.Leuk model het gilletje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg goed gelukt hoor Maria! Ik heb er ook de grootste moeite mee. Maar dit is een leuk patroon ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !