dinsdag 24 september 2013

Vroem.........

Vroem......


Goedemorgen allemaal.
Vandaag is het mijn beurt om voor de tweede keer
een kaart te laten zien bij Kleuren met potloden
Afgelopen week heerlijk aan de slag gegaan
 met mijn nieuwe spulletjes.
Met de steentjes mal van Dutch Doobadoo, 
modelleerpasta en distress inkt heb ik de stenen
 op deze grappige kaart gemaakt.

De afbeelding is ingekleurd met:
Faber Castel - Derwent - Prisma PC

Stansen:
Noor: 6003/1003
Pijlen, cijfers en haakjes: Sizzixs

Groetjes en een fijne dag !
Maria


13 opmerkingen :

  1. Wat is die leuk!!! Gaaf dat straatje. leuk idee met die modeleerpasta!! De digi heb ik ook, hij is zo leuk!
    Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en grappige kaart het plaatje is superrr! En je hebt het ook mannelijk versierd,kortom TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super je kaart Maria en die digi hoe gaaf is die dan, ik vind het top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave kaart Maria.... schitterende digi!!! En weer schitterend ingekleurd!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi weer Maria. Leuke stempel weer!
    En wooow leuk en mooi zeg die steentjes mal, gaaf gedaan. Net echt!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwwwwwww wat een mooie kaart echt super....
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze grappige digi. Leuk ook hoe je het met de pasta hebt gedaan. Welkom ook in ons DT.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig, Maria, ik ben er helemaal weg van! ik heb deze digi ook, maar ik heb hem nog nooit ingekleurd, en wat heb jij dat super mooi gedaan!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !