maandag 16 september 2013

Schets

Let's Party


Hallo allemaal.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een "schets",
voor de nieuwe uitdaging van Creative Cutting Challenges
De opdracht is maak een kaart aan de hand van onderstaande schets.


Doen jullie gezellig mee ? Ga dan een kijkje nemen op ons blog,
daar zie je nog meer mooie voorbeelden staan van mijn mede designers.
Onze sponsor is deze keer Kenny K.
Ik heb Let's Party ingekleurd met Derwent en Faber Castell.
De achtergrond met een embossingfolder bewerkt.
Stansen die ik gebruikt heb zijn:
Nestabillities: Oval 
Crealies: Label

Leuk dat er weer een paar nieuwe volgers zijn bij gekomen.
Welkom dames!

Fijne dag nog!
Groetjes Maria



13 opmerkingen :

  1. Hihihi, wat een leuke afbeelding!! Een héél gezellig kaartje, je krijgt gewoon zin in een feestje!
    Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij het zien van deze digi denk ik meteen yheee waarom????
    het is een leuk kaartje.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier knalt het feestje wel uit. Erg mooi. Dat glitter erbij is ook top.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha kheb gelijk zin in een feestje!! Gave kaart Maria.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk swingend kaartje Maria...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vrolijke schitterende kaart heb je gemaakt Maria, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Maria hij heeft zin in zijn 50 verjaardag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Maria, hij swingt mooi op het pc scherm!
    Enne graag gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maria , wat gaaf dat je nu hier in het team zit !! En je inspiratie-kaart is prachtig !! Het is een moeilijke schets ( ik vind schetsen eigenlijk altijd moeilijk .... ) maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Creatieve groetjes van Christa. PS. Ben je al aan je canvas begonnen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maria

    Bedankt voor je bezoekje.
    Ik ben meteen hier volger geworden,is wel zo gemakkelijk.

    Leuk dat je ook nog eens dezelfde hobby,s erbij hebt en dichtbij woont.
    Sittard-Susteren is niks,

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps vergeet ik te zeggen dat je mooie kaarten maakt en die hierboven is wel erg grappig door de leuke afbeelding.


    Doeiiii.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maria,
    Wat leuk dat je ook volger van mij bent geworden, en ik heb je laatste kaartje sook weer bewonderd hoor! En Gefeliciteerd dat je DT member bij kleuren met potloden bent! Ik heb ook heel lang met potloden ingekleurd, maar vind Distress inkt ook wel erg prettig werken! En wat kun jij goed kaarten maken n.a.v een sketch, die van een paar posten terug van de Bestie is ook zo mooi! tot blogs en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !