dinsdag 25 februari 2014

Vintagekaart


Vintagekaart


Hallo allemaal.

Ik zag dat ik een aantal nieuwe volgers heb.
Dames van harte welkom op mijn blog, 
leuk dat jullie een kijkje komen nemen.
Vandaag een felicitatiekaart gemaakt voor een jarig dame.
Een van mijn favoriete mallen 
Nestabilitie Floral Oval gebruikt.
Ik blijf deze mal zo mooi vinden, vooral bij vintagekaarten.
De afbeelding is van Pinterest.
Verder heerlijk aan de slag gegaan met kraft en roze.
De bloemen zijn geborduurd met DMC garen.


Ingrediënten:
Memory Box: swirls en vlinder
Marianne design: geborduurde bloemen. schoenen en paspop
Magnolia Doohickeys: scalloped stich lace
Parels, lint en kant uit eigen voorraad.

Challenges:


Deze kaart gaat van de week op de post.
Het "sweet 16" canvas voor mijn dochter is ook af.
Donderdag is ze jarig en dan kan ik het aan
jullie laten zien.

Tot donderdag.
Groetjes Maria.




23 opmerkingen :

  1. Schitterende kaart Maria! Prachtige kleurencombinatie en heel veel mooie details.
    Ook je giftcard is een bjoetie!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie kaart! Heerlijk fris staat het roze bij het kraft.
    Leuke details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria. Wat prachtig. Heel erg mooi gemaakt en wat heb je prachtige materialen gebruikt. Top. Die mal is inderdaad erg mooi. Ik heb die mal ook ik zal er ook eens weer wat mee doen. De kleuren zijn erg mooi gecombineerd. Ik erk ook graag met kraft heel erg mooi ter combineren.begroeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauwie Maria wat is dit schitterend, ik vind hem zo supermooi, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maria,
    Wat een schitterende Vintagekaart heb je gemaakt, mooi de geborduurde bloemen, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh ooh wat een prachtige vintagekaart, mooie mal heb je gebruikt met een lief plaatje. Een geweldig geheel met de strik bloemen etc.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer prachtig uit Maria! Heel leuk het versierde paspopje erbij en alle stiksels,
    ik hou heel erg van deze stijl en geniet volop bij je. Super leuk dat je weer mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!! en lieve groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria,
    Ik vind je vintagekaartje erg mooi, leuk hoe je rose gecombineert hebt met kraft. En het paspopje en schoenen passen ook heel mooi bij het geheel. Super gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw deze is echt heel erg mooi!!! De spelbinders mal is ook een van mijn favouriten, gebruik hem ook regelmatig!!! Mooie kleuren combi ook doet het altijd goed roze met kraft!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOWWWWW ook weer zo mooi Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Maria , en wat is er weer veel op te zien geweldig.
    ben benieuwd naar de canvas.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en ja...floral ovals....die staat ook bij mij bovenaan mijn lijstje.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, succes.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Maria.... prachtig dat kraft met roze!!
    Geweldig mooie vintage uitstraling heeft je kaart; toppie!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je dochter!!
    Een echte dames/meiden kaart! Leuk die geborduurde bloemetjes!
    Een fijne dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super kaart met al je mooie details. Het borduren van de bloemen is vast een geduldig klusjes geweest. Gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beeldschoon kaartje weer, je hebt weer veel te bekijken op deze kaart.
    Kleurencombinatie ook helemaal top.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maria,
    Daar ben ik nog een keer super leuk dat je mij gaat volgen en bedankt voor je leuke reactie op mijn creaties. Ik ga jou ook volgen ik vind jou creaties ook erg mooi. Zo blijven we fijn op de hoogte van elkaars creaties en kunnen we ideetjes bij elkaar op doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige vintage kaart.Leuk hoe je het rokje van de paspop hebt gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh, maria het is je alweer gelukt...alles pas zo mooi bij elkaar, een heel leuk vintage kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een schitternde kaart Maria, prachtige kleuren combinatie en vol mooie details geweldig, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards challlenge.


    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een beauty Maria, echt schitterend gemaakt en leuk dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !