vrijdag 7 februari 2014

Hippie love


Hippie love


 Hallo allemaal.

2 weken geleden heb ik dit kaartje gemaakt
in opdracht voor een dame die 16 is geworden.
Het was er nog steeds niet van gekomen
het kaartje hier te plaatsen.
Het papier en leuke spulletjes had ik nog liggen
van een workshop die ik eens bij
Christa gevolgd heb.
Ze maakt prachtige kaarten en geeft
leuke workshops.
De digi die ik heb gebruikt is van
Saturated Canary - Hippie love.
 Deze is zo leuk om in te kleuren.
De haren vind ik nog altijd het moeilijkste om in te kleuren.


De jarige was er in ieder geval heel blij mee
en dat is altijd leuk om te horen !

Groetjes en een fijn weekend.
Maria


20 opmerkingen :

  1. Hoi Maria,
    Echt een prachtige digi en zó mooi ingekleurd, leuk de paarse tinten..de vlinderstans en de paperclips, sweet 16..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, erg mooi gekleurd ook!!! Leuk dat stukje stof erop gestikt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje is dit weer Maria, lief afdrukje en een prachtig plaatje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer Maria, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart.Prachtig ingekleurd en de haren ook.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is super gaafffffffff Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je gebruikt voor de kaart! En je haren zijn heel goed gelukt. En grappig, die glittersteentjes in de bloemenkrans.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria , wat heb je een gave kaart met de spulletjes gemaakt !!
    En het afdrukje ziet er super ingekleurd uit .... ook de haren !
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ergggg mooi weer Maria, en zo mooi gekleurd ook de haren, de zou niet zeggen dat je dat moeilijk vindt.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart! Toen ik deze zag moest ik inderdaad aan de stijl van Christa denken ;-) Maar je hebt er ZELF toch een heel mooi geheel van gemaakt!!! En echt wel heel goed gekleurd, zeg!

    Fijn weekeinde, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart met deze lieve digi. Erg mooi ingekleurd ook. ik vind het haar zelf ook altijd het lastigst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Maria, mooie stempel ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is weer prachtig, mooi ingekleurd en je hebt prachtige kleuren gebruikt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart en schitterend ingekleurd! Haar haren zijn prachtig!
    Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw kan me voorstellen dat de sweet sixteen dame er blij mee was.Leuk wat je allemaal op je kaart verwerkt heb en de digi is super !

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooooooooooi, Maria, en de kleuren combinatie prachtig!!!!! het haar is goed gelukt en ik weet zeker dat het in het echt nog mooier is!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow geweldig mooi Maria!!!
    Jij kan er ook wat van hoor!!!! Zo prachtig allemaal steeds weer!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !