zondag 2 februari 2014

Top scorer


Top scorer


Hallo allemaal.

Deze keer een mannenkaart in opdracht gemaakt.
Het is voor een man die 75 wordt en 
nogal een voetballiefhebber is.
Het bruine kraft heb ik allemaal bewerkt met schuurpapier.
De randen van het designpapier zijn ook allemaal 
bewerkt met de distresser en distressinkt.
De oude voetbalschoenen en bal zijn
vintage afbeeldingen van Pinterest.
Achter de afbeelding heb ik een stuk van
een visnet geplakt, dat een doelnet moet voorstellen.

Ingrediënten:

Marianne design: bloem
Nellie Snellen: bladpons
Sizzixs: fotohouder - cijfers
Noor: perkamentrol - zakhorloge
Martha Stewart: Zig Zag randpons

Kaart verder afgewerkt met lint, koord, brads en plakparels

Challenges:

Morgen ben ik er weer met een kaart 
voor de nieuwe challenge bij CCC.
Fijne zondag !

Groetjes Maria.




16 opmerkingen :

  1. Hoi Maria. GEWELDIG. Wat prachtig gemaakt een afgewerkt. Wat mooie materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi maria en dat randje om die bal is erg leuk bedacht.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Maria heel mooi zo'n kaartje op maat gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en stoere kaart Maria! En wat een leuk idee om visnet te gebruiken, hoe kom je erop!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende mannenkaart Maria, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte mannenkaart Maria!
    Voetbal is vaak een prima thema hiervoor!
    En dat heb je mooi uitgevoerd!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende mannenkaart en ook zo persoonlijk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je langs bent geweest op ons blog. Breng gelijk een bezoekje terug haha.
    Leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig hoor.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldige kaart, Maria, wat een leuk idee weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart!!
    Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Maria..... hele leuke en originele details weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maria,
    Leuke mannenkaart heb je gemaakt, mooie plaatjes, leuk het visnet, weer erg mooi afgewerkt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat je even kwam kijken op mijn blog en meteen volger bent geworden!
    Deze mannenkaart is echt prachtig gemaakt!
    Ik vind het idee van die bal in dat gat met omgeslagen hoekjes echt mooi!
    Fantastisch mooi gekleurde kaarten zie ik op je blog en bv de babykaart is ook erg mooi met die gordijntjes!
    ik zal wel niet al je nieuwe posten bij kunnen houden want je maakt er veel zie ik al maar ik ga je zeker volgen en ik kom graag weer eens langs.
    Fijne week
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mannen kaart.Leuke details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf idee zo met die voetbal schoenen foto.
    Erg leuk ga hem onthouden maak zelf ook veel voetbalkaarten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !