maandag 17 februari 2014

Vintage canvas


Vintage canvas


Goedemorgen allemaal.

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging van start bij
De opdracht is deze keer een recept:
1 kant of lint, 2 swirls en 3 bloemen.
De andere dames van het DT hebben
schitterende creaties gemaakt.
Neem hier een kijkje en doe gezellig met ons mee.

Deze keer heb ik een canvas gemaakt.
De eerst keer dat ik zo iets maak.
Ben dus van alles gaan uitproberen.
Ik heb de smaak nu te pakken en ben
begonnen aan een canvas voor mijn dochter.
Ze wordt deze maand sweet sixteen !
Als die  klaar is zal ik 'm aan jullie laten zien.

De randen van dit canvas heb ik eerst bewerkt met verf,
vervolgens heb ik er golfkarton, designpapier 
en stof ( van de Xenos) op geplakt.
De vintage afbeelding heb ik in een houten lijstje geplakt.
Lijstje is door mijn man in verstek gezaagd 
( ik ben hier niet zo handig in, hi hi)
en heb ik bewerkt met distressinkt vintage photo.
Volgende stansen gebruikt:

Magnolia Doohickeys: bloemen
Noor: border franse lelie
Memorybox: vlinder
Marianne design: grote vlinder - bloemblaadjes - swirl
Tim Holtz: vogelkooi (bewerkt met embossingpoeder brons)

Canvas verder afgewerkt met:
parels, lint, kant en metalen hoekje.

Challenge:
We Love Vintage ( MDF/hout)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ?

Groetjes Maria


14 opmerkingen :

  1. zo mooi, en dat lijstje dat viel mij meteen op.
    leuk dat zelfs je man eraan gewerkt heeft hihi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een prachtige details weer Maria.... je raakt niet uitgekeken.
    Handig zo'n man zeg *grijns*...
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi zo op canvas! Jij probeer ook van alles uit hé?! Super mooi! Gaat je goed af Maria.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie canvas!!! Mooie kleurtjes en leuke details.
    Heerlijk hè als je man even meewerkt. Gebeurt hier ook wel dat hij meedenkt of zo.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt.En toppie het schilderij lijstje van je man.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria,
    Prachtige Vintage canvas heb je gemaakt, mooi het lijstje, de leuke bloemen en alle leuke details, super gedaan, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria. Wat een prachtige kaart. Leuke details. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw schitterend Maria, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel erg mooi, ik ga as zaterdag een workshop doen hierin, verheug me erop!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooiiiiiiii gemaakt Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Maria, en zo te zien heb je je heerlijk uitgeleefd met je nieuwe ondergrond!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave canvas , Maria !
    Dank voor het meedoen bij WLVC.
    XX Christa.

    Ik ben erg benieuwd naar je Sweet Sixteen - versie ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie heb je met het canvas gemaakt. mooie kleuren ook, die je ervoor hebt gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héél mooi!! Ben benieuwd naar die voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !