zondag 20 oktober 2013

Blog 1 jaar

Blog 1 jaar !!!



Hallo allemaal.
Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar!
Wat gaat de tijd toch snel.
Ik vind het ontzettend leuk dat mensen mijn
blog bezoeken en geniet telkens weer van
de leuke en lieve reacties die jullie steeds achter laten.
Als dank je wel wil ik een candy weg geven
en het patroon van deze kaart.

Wat moet je doen:
- Laat onder dit bericht een reactie achter dat je graag mee wil doen
- Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent...
- Zet bovenstaande candy in de sidebar van je blog met een link naar dit blog.
- Op 10 november maak ik de winnaar bekend.

Als extraatje wil ik ook nog 
dit patroon met jullie delen.

Deze kaart stond al heel lang op mijn lijstje
om te gaan maken.
Uiteindelijk is het dit kaartje dan geworden.
Het kaartje staat ook op het blog
Je kunt nog steeds mee doen met deze challenge,
maak een kaart met vouwen.

De Saturated Canary-Ellie's Birthday ingekleurd met:
Faber Castell-Derwent-Prisma

Ingrediƫnten:
Noor: vlinder- takje-hoekjes en border
Memory Box: cadeau
Marianne design: swirl
Magnolia Doohickeys: hekje
Martha Stewart pons: gras

Challenges:

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Fijne zondag.
Groetjes Maria


25 opmerkingen :

  1. Beautiful card! Lovely colors
    Thanks for joining us at the Paper Shelter and good luck :)
    X Anna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Maria, wat een super geweldige kaart!! Zo'n mooie kleurencombi en zo mooi gekleurd, echt een toppertje!!
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje.
    Heel mooi model
    Doe graag me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog Maria!!! Het is elke keer weer een genot om je blog te bezoeken; dus op naar het 1e lustrum *grijns*....
    Je kaart is GEWELDIG... prachtige kleuren en details. Ellie hebt schitterend ingekleurd!!!
    Fijne zondag...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel dus: Ellie heb je schitterend ingekleurd... foutje *lol*.

      Verwijderen
  5. Beautifully designed and coloured card! Thank you for sharing with us at The Paper Shelter, good luck! Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag en op naar de 2 jaar, en ik doe natuurlijk graag mee.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria,

    Wat een prachtige kaart heb je ter ere van je 1e blogverjaardag geplaatst! En leuk he, dit model, ik had 'm ook al een tijdje staan en ook eindelijk eens gemaakt.
    Je handbalkaart is trouwens ook erg gaaf!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart, Maria, prachtige kleuren combinatie!
    gefeliciteerd en nog heel veel plezier op je mooie blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Maria,Proficiat met je 1 jarig bestaan . Ik zal zeggen op naar de volgende jaren.En met de prachtige die jij maakt gaat dat zeker lukken.Zal de Candy op mijn blog plaatsen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. prachtige kaarten...zie net dat ik kaarten vergeten was te schrijven.En vergeet ik ook nog te zeggen dat dit een schitterende kaart is en een super leuk model.groetjes Margo.

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 1jarige bestaan van je blog!! op naar nog veel meer jaren =D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi maria,
    Wat een hele mooie kaart, en een heel gave afdruk!! Het model is super leuk en lief dat je het patroontje met ons deelt. En een jaar bloggen, van harte met je eerste blog lustrum en nog vele jaren erbij!! ik ga je candy op mijn blog plaatsen hoor en doe heel graag mee.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card Maria. Beautifully coloured and designed. Love the surprise inside.
    Thank you so much for joining us at The Paper Shelter this week. hugs, Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft maar! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oepsss... en natuurlijk gefeliciteerd met je blogjaar!!! Gaat de tijd hard he???

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1 jaar en dan al zoveel volgers ! Gefeliciteerd. Je kaart ziet er prachtig uit.Erg mooi hoe je de geƫmbosde (geen idee hoe je dit schrijft hihi) rand hebt ingekleurd, net als de stempel trouwens.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooie kaart, leuk modelletje.
    Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog, ik doe graag mee met je candy.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maria,
    gefeliciteerd met je 1 jarig blog, super leuk!!! En wat een super mooie kaart, echt zo geweldig mooi. Heel mooi model, heb hem al bewaard/opgeslagen. Op mijn to do lijstje. Dankjewel.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Vorige keer heb ik je super mooie candy gewonnen dus ik doe hier nu niet aan mee omdat ik het een ander ook gun.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Maria!!
    Prachtig ingekleurd!
    Enne... proficiat met je 1 jarig blogbestaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh en nog bedankt voor het patroontje, ik neem m ook mee!'
    Ik heb je candy ook in m'n sidebar geplaatst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Maria,

    Zo snel gaat dat voor je het weet is er al weer een jaar voorbij.
    Van Harte gefeliciteerd hoor!!
    Je kaart is schitterend die je gemaakt hebt ik vind het een heel leuk model.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh the shape is so gorgeous and I just love the colours. Thank you for sharing with us at ABC Challenge. Hugs! MOjca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just gorgeous, so beautifully coloured. Thanks for sharing with us over at The ABC Challenges. Take care, Ann-Marie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !