woensdag 15 mei 2013

Zipper card


Sweet sixteen !

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Noortje, de dochter van Christa.
Je kunt nog steeds mee doen met haar wedstrijd  "sweet sixteen".


Deze kaart doet ook mee met de challenge van DML.
De opdracht is maak een kaart geïnspireerd door een liedje.

Het liedje dat erbij hoort vind je hier:




Ingrediënten:
Happy Princes Tilda heb ik ingekleurd met Derwent
Mallen:
Marianne design: oval en takjes
Noor: vlinder
Tim Holz: butterflight
Doohickey's: flag

Deze kaart doet mee met de challenge van:


-------------------------------------------------------------------

Gisteren een workshop kleuren bij Christa gevolgd.
Ik heb het kleuren met distress geoefend.
Heel veel geleerd en het was gezellig bij Christa.
Dit is mijn kaartje geworden.


Dat word nog veel oefenen, maar ik ben tot dus ver al heel tevreden.
Met de tips die ik gekregen heb kan ik in ieder geval aan de slag.

.
Groetjes Maria.








7 opmerkingen :

  1. Prachtige sweet 16 kaart.veel succes et de challenges.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Maria, ze zijn prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria , ik vond het supers dat je hier was afgelopen dinsdag tijdens de workshop. Ik ben blij dat ik je wat tips heb kunnen geven vwb. het inkleuren met de inkt. En je bent met een prachtige kaart naar huis gegaan !! De kaart voor Noortje staat hier te pronken hoor. Ze vindt hem helemaal geweldig. En ik ook. Erg leuk met die rits en die omgeslagen papierhoeken. Nogmaals THNX. Bedankt ook voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa. ( ps. mijn schaartje is terecht hoor )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je kaartje al op Facebook bewonderd en vond hem erg leuk. Zeker met die rits. En dan zie ik dat je meedoet bij ons aan de challenge. Veel succes en ik hoop tot een volgende keer.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Je kaartjes zijn super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !