woensdag 29 mei 2013

Baby boy

Baby boy


Vandaag een babykaart gemaakt voor 
een collega die een zoon heeft gekregen.
Magnoliastempel "Sally de aap"
had ik al een tijdje geleden ingekleurd met Derwent.
Ik vond het wel leuk deze te gebruiken voor dit kaartje.
Als achtergrond heb ik ook een Magnoliastempel gebruikt
en deze ingekleurd met Distressinkt.


De mallen die ik verder gebruikt heb zijn:

Bloem - Noor
Takjes en blaadjes - Marianne design
Letters - Memorybox
Vlaggen en wolk - Doohickeys

De slinger waar de aap aan hangt is een mal van Crealies.
Ik heb 2 stroken in elkaar gevlochten 
en de staart van de aap hieraan vast gemaakt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:


Bij deze challenge heb ik gekozen voor de volgende lijn:
White-Dies-Anything but square

Groetjes Maria.






8 opmerkingen :

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Maria, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vrolijke kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig om met deze stempel een geboortkaart te maken. Is een prachtige kaart geworden.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk gedaan zeg, echt een prachtkaart !!
    Dank voor het meedoen aan de challenge bij DMCC !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje zeg je kaart, leuk dat je met ons meedoet met TFMC, veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, leuk gedaan hoor! ....Fijn dat je meedoet met de challenge van DMCC!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !