donderdag 30 mei 2013

Gieterkaart

Summer....

Zon, zee, strand.....
Het weer zit niet echt mee...
maar met dit kaartje krijg je wel zin in de zomer!


 Laatst de nieuwe zomer mallen van NOOR gekocht en natuurlijk 
is het dan leuk om hier meteen een kaartje mee te maken.
Ik vond de slippers wel leuk staan bij deze gieter.
Het patroon van de gieter is van:
Alle randen van de gieter heb ik eerst bewerkt met Distress inkt.
Voor het venstertje heb ik een zakje met schelpjes geplakt.


Slippers van NOOR ! 


Achterkant van het kaartje.

Ingrediënten:
Schelpen, vuurtoren, anker en takken - Marianne design
Slippers - NOOR
Golven - Doohickeys
De bloem is een pons.
Lint, bedel en schelpen uit eigen collectie.

Dit kaartje heeft al een bestemming en 
hoeft gelukkig niet op de post !!!

Dit kaartje doet mee met de challenge van:

Hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.




5 opmerkingen :

  1. Wauw echt een zomerse kaart,daar krijg je zeker de zomer van in je hoofd. Dat de zon maar eens gauw komt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maria,

    Ik zie dat ik verschillende mooie dingen hier op je blog gemist heb, ziet er leuk uit!

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende gieter heb je gemaakt Maria, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maria , ik vind je gieter helemaal geweldig !! Wat heerlijk zomers .... en dan al die leuke mallen die je gebruikt hebt. Erg leuk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend vrolijk kaartje, leuk gedaan Maria.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !