dinsdag 20 augustus 2013

Winnaar candy


Winnaar candy


Hallo beste volgers.
Zoals beloofd vandaag de bekendmaking 
van de winnaar van mijn blogcandy.
De namen van alle volgers op briefjes geschreven en
 in een potje gedaan. Mijn dochter heeft er een 
winnaar uitgehaald.
Het is geworden.........

Anita van Merode

Stuur me even een mail met je adres gegevens erin,
zodat ik de verrassing naar je toe kan sturen.
Mijn mailadres staat in de zijbalk.


Iedereen bedankt voor het volger worden van mijn blog en
het achter laten van al jullie leuke en lieve reacties.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Groetjes Maria.



5 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd Anita en Maria bedankt voor de kans.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria,
    dank je wel voor deze kans maar er kan er maar ééntje winnen, en super leuk dat dit Anita is geworden!! veel plezier van de candy.
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria,
    Super leuk dat ik je candy gewonnen heb. Dankjewel, super lief. heeft je dochter goed gedaan ;-) dankjewel ook voor de kans, die goed gelukt is.
    Dames hierboven dankjewel voor jullie felicitatie.
    Ik heb inmiddels een mailtje naar je gestuurd. Niet via de gmail maar een ander mailadres. Kan je mij even laten weten of die goed is aangekomen?
    Alvast bedankt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy, en Maria bedank voor het meedoen, en we gaan voor de 100 volgers.

    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !