dinsdag 6 augustus 2013

Hieperdepiep !


Hieperdepiep !


Kaartje gemaakt voor mijn jarige collega Liesje.
Ze heeft altijd erg veel waardering voor mijn kaartjes.
Deze kaart dan ook met veel plezier gemaakt voor haar.
Weer flink aan de slag met mijn kleurpotloden.


Janessa van Saturday Canary ingekleurd met:
Huid: Faber Castell: Light flesh-cinnamon, Prisma pc: 925
Haar: Derwent: C530, Prisma pc 947
Kleding: Derwent: C340, Prisma pc: 936-1005


Ingrediënten:
Bloemenrandpons: EK-succes
Parfumflesje: Joy
Stempel Hieperdepiep: NOOR
Tim Holtz: File tabs
Blaadjespons: Nellie Snellen
Bloemenpons
Kwastje om het parfumflesje in van de Xenos.

Dit kaartje doet mee met de challenge van:


Je kunt nog altijd mee doen met mijn candy.
Op naar de 50 volgers !

Groetjes Maria



13 opmerkingen :

  1. Mooie kaart maria, je hebt haar erg mooi gekleurd, en dat flosje om dat parfumflesje dat maakt het helemaal af.
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje,mooie kleurtjes en leuke details maken het helemaal af.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely colour combination Thanks for sharing with us at saturated canary hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart.Prachtige kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Maria.
    Ik ben gelijk volger geworden, en zag je candy staan, dus ook die mee naar mijn blog genomen;)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en weer complimenten voor je prachtige kaart, Maria, echt zo mooi ingekleurd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje. Erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net volger van je geworden en zag dat je een candy gaat verloten bij de 50 volgers. Nog maar één te gaan. Ik wil graag een kansje wagen. Ik weet niet of dat zo kan, of dat ik mijn naam ergens moet invullen?
    Ik ga het in ieder geval op mijn blog zetten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, mooie kleuren en een leuke stempel. Je bent er bijna ja, voor je candy.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Maria wat een gave kaart weer.... prachtige kleurencombinatie.
    Ik loop hopeloos achter met reacties geven.... ben ff langs je andere kaarten gehopt: petje af!!! De een nog mooier dan de ander!!!
    Een heel fijn weekeinde gewenst....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie net dat jij ook met potloden kleurt.... en hoe!?!!! Wat is de digi van Saturated Canary geweldig mooi ingekleurd!!!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie !