woensdag 10 augustus 2016

Beach Party !

Brian drinking water !


Hallo allemaal.
Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn vakantie maar
tussentijds ook nog een kaartje in opdracht gemaakt.
De digi stamp 
heb ik gebruikt voor mijn kaart.
De digi stamp ingekleurd met Faber Castell en Prisma PC potloden.
Het papier is van Maja Design: Life by the Sea.


De parasol heb ik gemaakt met mijn Silhouette.
De tekstballonnen van X-cut kwamen goed van pas 
als aanvulling op deze kaart.
Het schuim op het bierglas gemaakt met selfharding Foam clay.
Voor de overige attributen op de kaart heb ik stansen gebruikt,
alleen de voetbal is een houten embellishment.

Challenges:

Tot de volgende keer.
Groetjes Maria


13 opmerkingen :

  1. Wat een leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supppppper leuke kaart Maria, die gaat weer in smaak vallen.
    leuke details heb je weer gebruikt
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een leuke digi. Prachtig ingekleurd.
    Mooie details erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maria,
    wat heb je hele leuke kaart gemaakt, gave digi, mooi papier ( ik heb dat blokje van Maja, pas nog bij gekocht, het blijft mooi) de parasol is een echte eye-catcher..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf weer Maria een echte mannenkaart!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke grappige kaart Maria.Mooi is de digi ingekleurd.Geniet nog van de vakantie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria wat een enige kaart. Heel erg leuk en vrolijk gemaakt. Een mooie digi. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt super leuk Maria! Gezellig dat je meedoet aan onze zomervakantiechallenge, succes!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gigantisch leuke kaart! Je opdracht zal ongetwijfeld méér dan geslaagd zijn!
    Geniet nog van je vakantie...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maria
    Ik vind het een geweldige zomerse kaart en wat is die parasol leuk.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart is dit. Leuke frisse kleuren en een geinige digi, erg leuk ook met die met die gedachtenbubbels erbij! Een topper van een mannenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is tie leuk zo MAria!!
    Mooi papier en dan deze digi.... te gek hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !