maandag 6 juni 2016

Happy Birthday with House Mouse

 Hieperdepiep...

Hallo allemaal.

Leuk dat je weer langs komt op mijn blog.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een creatie geplaatst heb.
Ik heb niet stil gezeten en in de tussentijd van alles gemaakt
maar helaas geen tijd gehad om dit allemaal te posten.

Met de leuke stempel van House Mouse een kaart 
gemaakt voor blogmaatje Rian die laatst jarig was.


Het inkleuren van deze stempel vond ik best lastig 
omdat de kleur geel veel aanbod komt.
Een moeilijke kleur om te gebruiken maar het is gelukt.

Plakje kaas achter de afbeelding gemaakt met
een cirkel pons en stans.
Papier is van Maja design "Life in the Country".

Deze kaart wil ik mee laten doen met de volgende challenge:

Wens jullie een hele fijne week.
Groetjes Maria



18 opmerkingen :

  1. Wat een gaaf kaartje!! Die digi is geweldig leuk en ook erg mooi gekleurd. En hoe inventief vind ik je plakje kaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg je het bedacht zo alles bij elkaar Maria! Een zelf gemaakt plakje kaas erbij en die stempel zo mooi ingekleurd in het geel en prachtige combinatie met het zwart!!! sjappo!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, een prachtige kleuren combi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vrolijke kleur dat geel en het inkleuren heb je erg mooi gedaan hoor. Dat plakje kaas is geweldig!

    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou geel is ook niet mijn kleur maar op dit kaartje vind ik het super leuk.
    Wat een ontzettend mooi afdrukje heb je gebruikt. Prachtig!.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geel is idd geen makkelijke kleur maar het is je toch prima gelukt...
    Prachtig verjaardagskaartje is het geworden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke ideeën heb je altijd, Maria, mooie kaart en dat ''plakje kaas'' echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful card and the yellow looks gorgeous. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hem prachtig gekleurd en wat een goed idee om zo de gatenkaas te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart! Leuk het muisje bij de kaas. En het plakje "gatenkaas" is gaaf bedacht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart in mooie frisse kleuren en die stempel is ook zo leuk.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk het plakje kaas achter de leuke feestmuisstempel. Een prachtige verjaardagskaart in geel met zwart weer eens wat anders.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou Maria je kleurwerk is super en de hele kaart is ontzettend mooi
    hij staat hier in ieder geval te pronken in mijn hobbykamer.
    en in het echt is hij nog mooier dan op de foto.
    dank je wel en leuk dat je er aan dacht

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ook een moeilijke kleur maar je hebt het hartstikke knap gedaan. Ik hou van de House Mouse stempels, jammer dat ze zo prijzig zijn.
    Supermooie kaart!

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Maria.Is jou goed gelukt de kleurtjes geel.Leuk de plak kaas die je zelf gemaakt.hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart had ik nog niet gezien.
    Over perfect gesproken...wat een perfect afgewerkte kaart alles zo netjes passend!
    Het inkleuren moeilijk...ook niet te zien wat mooi!
    De kaas er achter met de gaten briljant bedacht!
    Ik ga nog even naar je laatste post.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart, vrolijke kleuren ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Dieren}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !