zaterdag 28 februari 2015

Album met ATC kaartjes

Speciaal voor jou !



Hallo allemaal.
Op het blog van Noor zag ik dit leuke album met ATC kaartjes.
Van de week heb ik dit gemaakt voor mijn dochters verjaardag.
Ik heb er carnavalsfoto's van haar in verwerkt.
Vooral heel veel selfies !

Mijn dochter vond het erg leuk en was er super blij mee.
I.v.m privacy zijn de foto's afgeplakt.
In dit kleine album zijn maar liefst 14 foto's verwerkt.

Challenge:

Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog.

Groetjes Maria


16 opmerkingen :

  1. nog gefeliciteerd met je dochter Maria, en je hebt weer iets leuks gemaakt
    zal ze wel weer super blij mee zijn,
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mini-album met act-jes. En nog van harte gefeliciteerd met je dochter.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi album en ik had hem ook al gezien op
    het blog van Noor. Ik ga deze vast ook nog maken en
    super dat je hier zoveel foto's in kwijt kan. De harten
    vind ik ook erg mooi hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk project, Maria!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd met Ida, Maria, heel erg mooi is je album geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte nog! Dat albumpje ziet er super uit, heel creatief! Leuk dat er toch zoveel foto's in kunnen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog gefeliciteerd. Een superleuk album met herinneringen voor later.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf zeg, leuk om dingetjes in te stoppen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maria, ik snap dat je de foto's hebt afgeplakt! maar mis wel iets op de voorpagina,
    maar je boekje is heel mooi geworden! Nog van harte Gefeliciteerd met haar!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig albumpje!!
    Super gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee Maria, ziet er weer prachtig uit1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geworden Maria!!! groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi album!! Lief met die hartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Album Maria, een ware bjoetie. Prachtig bedacht en gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wowwww superrrr gaaf Maria hoop werk maar dan heb je ook wat
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !