donderdag 15 mei 2014

Do not disturb !


---Mannenkaart---



Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij

De opdracht is maak een creatie of kaart voor 
een man of jongen.
Onze sponsor is de 
Hobbystunter
met een waardebon van 10 €.


Een kaart gemaakt voor mijn schoonbroer
en jullie kunnen wel zien wat zijn werk/hobby is.
De grappige digi heb ik ingekleurd met potloden.
Ik had al lol voordat ik aan de kaart begon, 
vind 'm geweldig leuk. 

Voor de labels aan de zijkant een hele oude pons 
van Nellie Snellen gebruikt.
De paperclips zijn van de Hema.

Doe gezellig mee met onze challenge
en ga >>>hier>>> kijken naar wat 
voor mooie voorbeelden mijn DT-collega's gemaakt hebben.

Renate en Gaby welkom op mijn blog,
leuk dat jullie volger zijn geworden.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.

Groetjes Maria.



23 opmerkingen :

  1. Wat een leukerd!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk Maria , vind de kabel naar het stopcontact ook zo grappig.
    en wat een leuke paperclips moet ik weer terug naar de hema.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje! De details zijn super. Zo gaaf hoe je het snoertje van de computer hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een geweldige kaart Maria! Hele leuke digi (welk merk?), prachtig gekleurd en niet alleen het snoer is leuk gevonden, ook de prullenbak en de losse propjes zijn echt gaaf.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, Maria, wat kun je altijd alles zo leuk combineren!!!!!!!!!!

    ik heb een fotootje toegevoegd aan mijn bericht met de banner, over hoe ik de Lego ''brick'' heb gemaakt, ik hoor het graag als je nog vragen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria,
    WOW..wat een pracht van een kaart, leuk hoe je het snoer hebt gemaakt en de zakdoekjes/tissues zijn ook super..mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie mannenkaart is dit.
    en wat leuk met die paperclips erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig super gaaf gemaakt die kabel naar het stopcontact ook zo gaaf Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt, Maria. Leuk dat je van te voren al lol hebt om een kaart hi,hi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Zo persoonlijk!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig....wat een gave kaart. Echt heel leuk gedaan en wat werkt dat leuk als je al weet wat je wilt en er dan ook zo'n plezier om hebt wat je aan t maken bent....heel geslaagd Maria.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige mannenkaart!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maria,war een leuke kaart!!!!Grappig gedaan de kabel in het stopcontact.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow super mooi!!! Prachtig mooi hoe jij kan inkleuren zeg!
    Leuke stempel! En mooie details.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk, net een echt kantoortje compleet met prullenbak!! Gaaf!
    Wat een leuke digi, van wie is die ?
    Alvast een gezellig weekend,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maria wat ben je toch een kei in het bedenken van al die gave details....het snoer in het stopcontact en de de prullenbak die overloopt met papier en die digi en die paperclips en die tabjes met Birthday en zo kan ik wel doorgaan, hihi
    Super gaaf Maria ik zit te genieten bij je!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maria, jou kaart is ook super prachtig geworden. Heeeel mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig mooi je kaart, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Maria. Wat een superleuke kaart. Wat geweldige details! Heel erg mooi gemaakt mer deze mooi digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind 'em geweldig Maria!
    Zulke gave details en een superleuke stempel!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart Maria.... heel apart en weer prachtig gecombineerd!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !