zondag 9 juni 2013

Baby girl


Liv

In de bloemenwinkel zal ik laatst deze leuke
houten harten en ik had er al meteen een bestemming voor !
Op mijn werk zijn het afgelopen half jaar
 nogal wat baby's geboren.
Dus ik ben de afgelopen tijd heerlijk in de weer geweest met roze of blauw.
Als voorbeeld een kaart van Christa gebruikt.
De kaart met deze leuke berenstempel had ik op haar blog gezien.
(Hoop dat ze het leuk zal vinden)
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressinkt,
maar weer eens flink geoefend.

De volgend stansen heb ik gebruikt:
Go Kreate 
Magnolia Doohickeys: vlaggen
Memorybox: letters
EKsucces: hartenpons
Nestabilitie: oval
Joy: vlinders
Papier: Magnoilia

Tot morgen.....
dan heb ik iets leuks dat ik graag met jullie wil delen.






6 opmerkingen :

  1. Oh zo lief en leuk dit kaartje Maria, ik vind hem helemaal geweldig, een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Maria...en tot morgen ben wel nieuwsgierig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje.Leuk met de hartjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi, lief kaartje.
    Enne.......ben wel een beetje nieuwsgierig naar morgen. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !