woensdag 20 maart 2013

Feestje !


Gastdesigner
bij het Dutch Magnolia Chickies Challenge blog !


Het thema is FEESTJE !


Met mijn voetbalkaart zat ik in de top 3
en ben ik nu dus aan de beurt om gastdesigner 
te zijn, wat ik natuurlijk super leuk vind.
Bij feest denk ik meteen aan cadeaus en ballonnen, 
dat moest het dus worden op mijn kaart.
Tilda met cadeautjes
ingekleurd met copics
en glitter.


Ingrediënten:
Martha Stewart randpons
Sizzix: ballonnen en lettterstans
Marianne design: cupcake en tekststempel




Hoop dat dit kaartje een inspiratie is
voor jullie om ook mee te doen aan deze challenge.

6 opmerkingen :

  1. Hoi Maria wat een leuke kaart heb je gemaakt e ik ben even komen rondsnuffelen op je blog en geweldig leuke creaties maak je ik ga je volgen.
    En ik kom uit Brunssum ook Limburg
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria Gefeliciteerd .Het is ook een super mooie kaart die je gemaakt hebt.
    groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Maria, alweer zo'n super kaart! Hartstikke leuke, frisse, vrolijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk feestelijk kaartje! En leuk dat je gastdesigner bent bij DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maria , ik vond het ook erg leuk om je te ontmoeten op de beurs. Goed dat jullie mij herkenden .... Wat gaaf dat je GastDesigner bent bij DMCC. En je kaart met het thema feest ziet er supers uit !! Je kleurt erg mooi met de Copics. Ik stuur je een mailtje met wat info over een evt. workshop bij mij. Niks verplicht he !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !