zondag 21 mei 2017

Memories

25 jaar juf !


Hallo allemaal.
Voor een collega die vorige week haar
25 jarige jubileum in het onderwijs vierde 
maakte ik dit album.
De basis is een fotoalbum van de Hema 
met een kaft van kraft-papier.
Dit album heb ik beplakt met papier van Maja design.


Het (label)bordje waar ik met krijt juf 
op heb geschreven is van de Action.
De inktvlek is een stans van Tim Holtz.


Met een mal van Ducth doobadoo mask art en gesso
heb ik de hoeken bewerkt.


De bloem is een stans van Tim Holtz,
bewerkt met distress inkt.


Het lijstje met foto ook ooit eens bij de Action gekocht.
De cijfers 25 zijn van de Sizzix.


Heb je vragen over dit album, stel ze gerust.

Deze creatie wil ik mee laten doen met 
de moodboard challenge May van Maja Design.



Groetjes Maria




8 opmerkingen :

  1. Wat heb je dat weer mooi gedaan Maria voor je collega. En het Maja papier is voor zo'n project zo mooi om te gebruiken, omdat het allemaal zo mooi bij elkaar past! Hele mooie school details zitten erop en de juf vond hem vast super!!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Dit ziet er echt prachtig uit. Het is echt een juweeltje.
    Je hebt het rijkelijk gevuld, met de prachtigste details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb je weer ergggg mooi gemaakt Maria,
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige creatie Maria. Wat zal ze hier blij mee zijn.
    Die inktvlek van TH is super. Nog nooit gezien.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan, een erg mooi album!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer Maria en wat een werk heb je er weer van gemaakt.
    Zal gewaardeerd worden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaaah ik ben weer eens een heel eind achter opmerking vlog zie ik nu.
    Kom gezellig even bijlezen en zit nog lekker buiten op dit moment...gelukkig is het al wat afgekoeld want wat was het benauwd hier vandaag.
    Wat een mooi cadeautje heb je voor je collega gemaakt!
    Gaaf gedaan met dat schoolbordje, de leuke inktvlek en de mooi bewerkte hoeken.
    De bloemen zijn ook prachtig en die bedeltjes met lintjes prachtig zo het geheel!
    Ik was ook 25 jaar in hetonderwijs volgens de dagen dat ik gewerkt had vorig jaar maar eigenlijk werk ik ( met 4 jaar ertussenuit) al vanaf 1983 in het onderwijs.
    Ze tellen voor 25 jaar alle gewerkte dagen dus met parttime en inval alles bij elkaar kwam ik er vorig jaar pas aan terwijl je de ontwikkelingen al ongeveer 34 jaar volgt.
    Een heel verhaal hè, ik dwaal af...heb ik wel vaker last van haha.
    Je collega zal dit schriftvervalsing zeker koesteren.
    Ik lees weer even verder hier dus tot zo.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha te snel getypt...die automatische aanvuller heeft er schriftvervalsing van gemaakt.
    Ik bedoel ...zal dit schriftje vast en zeker....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !