zaterdag 26 november 2016

Strikkaart


80 !!!


Hallo allemaal.
Weinig tijd om te bloggen, 
maar achter de schermen wordt er flink geknutseld.
November en december zijn voor mij
de drukste en gezelligste maanden van het jaar.
In mijn kleuterklas is het genieten en 
worden er een heleboel leuke creaties gemaakt.
Op het moment druk bezig met het inpakken van 
de sinterklaascadeau's en het maken van kerstkaarten.
Tussentijds deze strikkaart gemaakt
voor een dame die 80 is geworden.


Mijn silhouette heeft de strik uitgesneden en 
het patroon heb ik gekocht bij 
en kun je >>>hier>>> vinden.


Verschillende stansen gebruikt om
de strik te versieren.


Een fijn weekend 
en tot de volgende keer.
Groetjes Maria.




12 opmerkingen :

  1. Leuk weer een berichtje op mijn blog!
    Hier is het al niet anders...druk op school maar inderdaad een gezellige tijd.
    We hebben net rapporten klaar , nu nog de gesprekken komende week.
    Daarna snel aan de kerst creaties.
    Afgelopen woensdag zijn we naar München Gladbach geweest en heb ik voor het eerst een Tedi bezocht, leuk hoor weer eens een andere winkel!
    Deze strik kaart is prachtig! Mooi papier en wat een mooie stansen ook de vlinders!
    Wat zal de 80 jarige daar super blij mee zijn!
    Geniet van de feestelijkheden op school en een fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooi kaart Maria heb hem nog nooit gezien.
    hier zal de 80 jarige wel blij mee zijn.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lang geleden dat ik een strikkaart heb gezien. Hij is prachtig Maria!
    Wat zal het gezellig zijn op school. Het lijkt mij ook de leukste tijd met die kleintjes en hun creativiteit.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf is je creatie geworden, blijven leuke patronen van Sandra.
    Je hebt altijd iets bijzonders om te geven.
    En ik wil geloven dat die drukke tijden zijn op school maar ook wel leuk denk ik...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi is je strikkaart Maria. Heel passend voor een verjaardagskaart voor een 80 jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en bijzondere kaart is dit voor de oudere dame en de kleuren zijn ook zo lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw wat een prachtige sierlijke strik-kaart Maria. Ik vind de kleur heel mooi en het feit dat je alles van stiksteekjes hebt voorzien is helemaal top. Je hebt ook mooie sierlijke stansen gebruikt om alles af te werken. Ik denk dat de jarige hier wel héél blij mee was.
    Succes met alle drukte maar ik geloof ook zeker wel dat het gezellig is :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige strik Maria, dat is jou wel toevertrouwd. Veel plezier met alle bezigheden op school!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken de strik uit Sandra's shop nog Maria! Op en top afgewerkt en
    een lust voor het oog!!! Succes met al je gezellige druktes op school!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit schitterend Maria, echt prachtig!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende strik Maria.Prachtige kleur.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !