zondag 17 augustus 2014

Hotel Mama


Proficiat 50 !


Deze kaart heb ik gemaakt nog net voor mijn vakantie.
Het was een opdrachtkaart voor een collega.
De tekst Hotel Mama heb ik van Rian
Zij heeft met deze tekst een geweldig mooi schilderij gemaakt.
Klik >>>hier>> om het te bekijken.
Een zeer originele tekst en heel toepasselijk om te
gebruiken op deze kaart.
De digi is van Kenny K - Super mom.
De kleding heb ik gepaperpieced.

Tot woensdag dan kom ik met mijn eerste kaart
welke ik gemaakt heb als gastdesigner voor...... ???
Bedankt weer voor jullie leuke reacties.

Groetjes Maria


15 opmerkingen :

  1. Hoi Maria,
    Prachtige kaart, super de digi en die tekst..klopt helemaal, complimenten, ben benieuwd naar je kaart voor ?? liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die teksten zijn allemaal zo leuk Maria, en wat heb je er een leuke kaart
    mee gemaakt!!! heel mooi effect het paperpiecen! en een stoere mama!
    Prachtig gedaan in een gaaf keuken dessin, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje mag er zeker zijn. Ziet er prachtig uit en wat een gave tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Maria.
    De ontvangster zou er zeker erg blij mee zijn.
    Leuk hoe je de tekst erin hebt verwerkt.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maria. Wat een prachtige kaart en de tekst is helemaal superleuk!. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. l Mooie afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuke kaart Maria,
    En leuk zo die tekst, zo zie je dat we bij elkaar
    Toch van alles zien hihi.
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend leuke kaart is dit en heel mooi die tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk!
    Leuke digie, en leuke tekst!
    Een heel vrolijk persoonlijk kaartje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf gedaan. Alles past weer zo prachtig bij elkaar Maria!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitternd kaartje Maria, ik heb de tekst van zowel jou als van Rian opgeslagen. Je weet het maar nooit!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Maria, schitterend zo met het rood en wit!
    Ik heb ook even op je blog rondgesnuffeld en wat veel moois.
    Ben gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart it is gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !