woensdag 30 juli 2014

Buggin Drummer


Kenny K :Buggin Drummer


Hallo allemaal.
Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het blog

De digi van Kenny K: Buggin Drummer
is ingekleurd met Faber Castell, Derwent en Prisma PC.
Het inkleuren met potloden blijft mijn favoriete kleurmiddel.
Sinds kort heb ik meer Faber Castell potloden aangeschaft,
ze zijn super om met in te kleuren.
Je kunt de kleuren heel mooi laten overlopen 
en schaduw aanbrengen.
De digi was nogal bewerkelijk om in te kleuren,
ik ben er dan ook een hele tijd mee bezig geweest.


Leuk dat jullie zoveel reacties hebben achter gelaten
op mijn vorige creatie, het schelpen-windlicht.
Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Wens jullie een fijne dag.
Groetjes Maria

14 opmerkingen :

  1. stoere kaart Maria, en schitterend gekleurd.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier, super leuk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vrolijkheid spettert er vanaf!!! Gave mannen kaart!
    Heb zelf nog nooit gekleurd met Faber Castell, aan de ene kant ben ik eigenlijk heel benieuwd hoe ze kleuren maar stel het steeds uit, ben bang dat ik ze dan ook allemaal wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super goed gelukt Maria, het is een vrolijke en stoere kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had 'm al gespot bij Kleuren met potloden. En ik vind 'm toch een partijtje gaaf zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt en zo knap dat je dit met potloden hebt ingekleurd.
    super! Erg leuk afdrukje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi kaartje Maria
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria,
    Prachtig ingekleurd is de leuke digi en wat een mooie, kleurige kaart is het geworden, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww Maria,

    Wat een ontzettende leuke kaart

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje Maria!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Maria, super digi gebruikt!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ie stoer! Vind um ook heel gaaf van kleur!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart.Prachtig ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Maria,
    Ik had je prachtige, grappige, geweldige humoristische kaartje al wel voorbij zien komen, maar vakantie modus was voor mij even geen reacties geven, hihi Was even lekker relaxed en tijd voor buiten dingen! Wat een mooie zomer hebben we gehad, het was echt genieten!
    Fijne zondag en tot de volgende blogpost!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !