maandag 22 juli 2013

Vakantie


Vakantie !!!


Heerlijk zomers kaartje gemaakt als DT bijdrage van
Creatieve Cutting Challenge
Digi gebruikt van: Meljen's (Beach Umbrella)
De uitdaging die maar liefst 4 weken zal duren,
met als thema:
"Alles mag"
Doe gezellig mee en kijk voor de spelregels
en de kaartje van mijn mede designers op



Ingrediënten:
Papier: Elines Beach House.
Het venster heb ik gemaakt met een mal van X-cut.
Stansen:
Bikini-zonnecrème: Joy-Noor
Schelpen-gras: Marianne design
Golven-zon: Memory Box
Label summer: Nestabilitie oval
Badhanddoek bewerkt met embossingfolder


Binnenkant van het kaartje.


Fijne dag nog !
Groetjes Maria




4 opmerkingen :

  1. Hé ik heb deze niet voorbij zien komen?! Ik vind hem wel super mooi. Leuke details en mallen. Leuk gebruikt ook! En heeeel toepasselijk nu!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Maria..... heel zonnig! Dé plek om je dag door te brengen met dit warme weer!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heerlijke vrolijke zomer kaart schitterend gedaan.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maria,

    Prachtige kaart.

    En,... bedankt voor de tip. Natuurlijk doe ik mee met de challenge.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !